24 Temmuz 2016 Pazar

Kişisel Reklam Filmi = Video CV





    Merhaba değerli MentorHRblog okurları,



    Son yazımda, yaratıcı bir CV'nin genel özelliklerinden bahsetmiştim sizlere. Başarılı bir çalışma hayatının ilk adımı olan özgeçmiş oluşturma konusundaki hassasiyetim malumunuz, bu nedenle izniniz ile konuya devam etmek istiyorum. Eminim Standart Kızılay CV'leri hatırlıyorsunuz, tabi estetik ve yaratıcı ''VAY BEE'' CV'lerini de ... İki farklı CV tipinin tek ortak noktası; Matbu, Word dosyası ya da PPT formatında olması idi.,Peki yaratıcı bir CV yalnızca bahsetmiş olduğum formatlarda mı hazırlanmış olmalı? Daha çarpıcı, daha yaratıcı, daha inovatif* bir CV hazırlamak mümkün mü? Pek tabi mümkün! Nasıl mı?



   Hemen bir kamera kapın, başlayın çekime... Evet, yanlış anlamadınız. CV'nin bir nevi kendi reklamınız olduğu daha önce belirtmiştim. O halde; kendi reklam filminizi çekme fikri, sizce de  kulağa hoş gelmiyor mu? Üstelik böylece hem CV'nizi inceleyen insan kaynakları uzmanları hem de siz bir hayli eğleneceksiniz emin olun. Yazının başında sizler için paylaşmış olduğum eğlenceli mi eğlenceli video CV ile, kendi Video CV'nizi oluşturma fikrine bir adım daha yaklaştırmayı umuyorum. Öyle ya; fark yaratmanın bir çok yolu ve yöntemi varken;



                                       Neden en FARKLI siz olmayasınız?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder